Μιας και πολυ κουβέντα γίνεται για τις δηλώσεις του Καμενου για το δίπλωμα στα 17 , να αποσαφηνίσουμε οτι απο το κοινοτικό δίκαιο που ειναι υποχρεωτικά εφαρμοστέο υπάρχει η πρόβλεψη και η δυνατότητα να αλλάξουν τα όρια προς τα κάτω συγκεκριμένα βάση της ΟΔΗΓΊΑΣ 2006/126/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΫ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΊΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΊΟΥ της 20ής Δεκεμβρίου 2006
6. Τα κράτη μέλη μπορούν να αυξάνουν ή να μειώνουν το κατώτατο όριο ηλικίας για την έκδοση άδειας οδήγησης:
α) για την κατηγορία ΑΜ, το εν λόγω όριο μπορεί να μειωθεί ως τα 14 έτη ή να αυξηθεί ως τα 18 έτη,
β) για την κατηγορία Β1, μπορεί να αυξηθεί ως τα 18 έτη,
γ) για την κατηγορία Α1, μπορεί να αυξηθεί ως τα 17 ή τα 18 έτη,
— εάν υπάρχει διαφορά δύο ετών μεταξύ του κατώτατου ορίου ηλικίας για την κατηγορία Α1 και του κατώτατου ορίου ηλικίας για την κατηγορία Α2, και
— εάν υπάρχει απαίτηση τουλάχιστον 2 ετών πείρας σε μοτοσικλέτες της κατηγορίας Α2 πριν χορηγηθεί πρόσβαση στην οδήγηση μοτοσικλετών της κατηγορίας Α, σύμφωνα με το άρθρο 4, παράγραφος 3, στοιχείο γ), σημείο i),
δ) για τις κατηγορίες Β και ΒΕ, το κατώτατο όριο ηλικίας μπορεί να μειωθεί ως τα 17 έτη.
Και σωστά είναι να μειωθούνε τα όρια τόσο στα ΑΜ όσο και στην Β κατηγορία οδηγικής ικανότητας άδεια. Δεν χρειάζεται ουτε μεταρύθμιση ουτε τπτ απλα να το κάνουν, και να μην το συνδοιάσουν με το δικαίωμα ψήφου
Επίσης θα πρότινα μιάς και έχει γίνει της μόδας πολύ το ηλεκτρικό ποδήλατο που ειναι εφάμιλο σε ανάπτυξη ταχύτητας με το παλιο μοτοποδήλατο αν όχι να χρειάζεται δίπλωμα ΑΜ να πρέπει τα νεαρά παιδιά αλλα και οι ενήλικες , αν δεν έχουν οποιοδηποτε δίπλωμα να περνάνε καποιες ελάχιστες ώρες θεωρητικής εκπαίδευσης πάνω στα βασικά του Κ.Ο.Κ κλπ
6. Τα κράτη μέλη μπορούν να αυξάνουν ή να μειώνουν το κατώτατο όριο ηλικίας για την έκδοση άδειας οδήγησης:
α) για την κατηγορία ΑΜ, το εν λόγω όριο μπορεί να μειωθεί ως τα 14 έτη ή να αυξηθεί ως τα 18 έτη,
β) για την κατηγορία Β1, μπορεί να αυξηθεί ως τα 18 έτη,
γ) για την κατηγορία Α1, μπορεί να αυξηθεί ως τα 17 ή τα 18 έτη,
— εάν υπάρχει διαφορά δύο ετών μεταξύ του κατώτατου ορίου ηλικίας για την κατηγορία Α1 και του κατώτατου ορίου ηλικίας για την κατηγορία Α2, και
— εάν υπάρχει απαίτηση τουλάχιστον 2 ετών πείρας σε μοτοσικλέτες της κατηγορίας Α2 πριν χορηγηθεί πρόσβαση στην οδήγηση μοτοσικλετών της κατηγορίας Α, σύμφωνα με το άρθρο 4, παράγραφος 3, στοιχείο γ), σημείο i),
δ) για τις κατηγορίες Β και ΒΕ, το κατώτατο όριο ηλικίας μπορεί να μειωθεί ως τα 17 έτη.
Και σωστά είναι να μειωθούνε τα όρια τόσο στα ΑΜ όσο και στην Β κατηγορία οδηγικής ικανότητας άδεια. Δεν χρειάζεται ουτε μεταρύθμιση ουτε τπτ απλα να το κάνουν, και να μην το συνδοιάσουν με το δικαίωμα ψήφου
Επίσης θα πρότινα μιάς και έχει γίνει της μόδας πολύ το ηλεκτρικό ποδήλατο που ειναι εφάμιλο σε ανάπτυξη ταχύτητας με το παλιο μοτοποδήλατο αν όχι να χρειάζεται δίπλωμα ΑΜ να πρέπει τα νεαρά παιδιά αλλα και οι ενήλικες , αν δεν έχουν οποιοδηποτε δίπλωμα να περνάνε καποιες ελάχιστες ώρες θεωρητικής εκπαίδευσης πάνω στα βασικά του Κ.Ο.Κ κλπ